onsdag

bernadotte bondage.

- den är fin! ta den! ropar han till mig som provar en klänning i andra sidan av rummet.

Han sitter vid fönstret och med en liten centimeter Congac kvar i sitt glas som han gungar i högerhanden. Han är så gullig när han försöker leka "vuxen". Som en liten robot ungefär.

Det sorgliga är att jag ju inte ens hör vad han säger längre. Ja kanske ibland när jag inte kan låta bli att skratta åt hans försök att leka vuxen, och säga vuxna saker. (Eller att klä ut sig i gubbkläder från Comme des Garçons, röka cigarr och dricka Cognac (som jag vet att han inte kan skilja från Whiskey).

Till och med när vi knullar brukar jag tänka på annat. (Jag menar inte att sexet är dåligt. Det kan vara riktigt avslappnande att ha honom guppande ovanpå mig). Istället koncentrerar jag mig på det viktiga. På hur jag badar i vildsiden, skapad från kokongerna från tusen små fjärilar. kokonger som de lämnade bakom sig innan de flög iväg. .

min velighet har inte med fin- eller fulhet att göra. jag försöker bara bestämma mig om jag verkligen vill låta madame grès vistas i champagnemisären hos Döden på Hörnan, som är vårt nästa stopp. antagligen inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar