fredag

Mode du Jour.

lisa

Lisa är en havsbris över staden idag.

Hon öppnade en glipa till sin morgonprocess och jag vill se mer. Hos fler. Garderobssafari. Sengångardraperingar. Sidensorg och stressstass. Omlottorgie under dålig belysning. Morgonsveper ni in er i sorg eller våreufori?

(Intimitet är det viktigaste i en modeblogg. Saknas ett utfläkt hjärta, spyr jag hellre upp min högra lunga än läser den.)

Imorse stod jag helt förstelnad med zombieblick innan jag valde den dammiga sidenklänningen. Skulle kanske behövt Lisas fast forward fashion moment då. (Eller en dubbel morgoncognac utan is)

Dagens Outift-rörelsen är det bästa som hänt modesverige.

2 kommentarer:

  1. Lisa är bra. Kommer bara göra Rodeo gott.

    SvaraRadera
  2. Sitter nedhasad i soffan en fredagkväll. Ett litet liv sparkar i min mage och jag känner mig ganska mätt på att ha lånat ut min kropp i många månader. Hinner inte titta in här på din blogg så ofta men ikväll fick jag tid över. Kommenterar inte så ofta (senaste gången var på Chanelväskinlägget) men jag läser din blogg varje dag. Är otroligt fascinerad av hur olika våra liv är och... ändå ganska lika. Anyway, ville bara kika in och säga hej. Önska dig en trevlig helg. Fick någon slags magkänsla av att du behöver en liten hälsning.
    www.bunnyanni@hotmail.com

    SvaraRadera